victoria secret <3333333333333

 

sorry

 
 
 
sorry sorry sorry. vet att jag inte bloggat och har inte direkt någon ursäkt heller för det. vad har hänt den senaste tiden då? för min del inte så mycket, när bloggade jag senat äns hahahahha? one directions film kom ut för några veckor sen, redan sett den 2 gånger, ena gången va det hhelt spontant vi skulle bara gå på toa på bion och det slutade med att vi hamnade i biosalongen. annars så väl läget lunget. igår va jag i lund med ebba och hennes lunda kompisar. hängde på stan och hade det almänt bra. nu sitter jag i sängen och gör en sak till fysiken, men vi ser ju hur det slutade...
Tudelu!
 
 
 
 

blööö

Men hej!
nu har skolan börjat o allt, tjohoo! har inga läxor denna veckan så det är chiiiill. handbollen har också börjat nu, YEY. Var på malmöfestivalen i lördes med elle och alex, vi kollade på den där rixfm saken. vill sticka dit imorgon också, panda da panda. hittar dock ingen som kan dessutom slutar vi halv fyra och jag har handboll på kvällen... men jajajajjaj. 
va på nova igår, fick med mig him ett par dr.denims och en tröja sen lite andra småsaker.
Tudeluuu
 
 
 
 
 

Instagram @feliciatorneman

 

kort hårig

 
kände att det va dags att bli lite mainstream, fräsigt va?
färgade även det för någon dag sedan, det va ett tag sedan, sen så hade det blekts av solen också...           och ja jag her e pjamaströja på mig. Vi hörs!
 
 
 

best song ever

har ni hört one directions nya låt och musikvideo? väääärldens bästa. kan både låten och replikerna i musikvideon utantil, kalla mig stalker.
 

träning

 
hejsan svejsan!
sommarlovet är snart slut och vad gör jag? sitter och degar hela dagen i sängen framför surfplattan.. det finns vissa som säger att dem hatar och va hemma en hel dag på  sommarlovet och vill va ute och  med sina kompisar och så, sen så sitter man själv här hemma och bara bitch please, det är det jag gör på sommarlovet. men det är väl mest för att mina kompisar är iväg eller så vill dem bara inte va med mig, but that's Life bro.
 
jo men annars då, handbolls träningen börja imorgon... och ööhhh, jag kan ju säga så mycket som att det lär bli ett rent helvete för mig eftersom vi fick såna här tränings scheman innan sommarlovet som vi skulle göra typ 2 gånger i veckan, jag ha gjort det typ 5 gånger så kan va beredd på att döö. och eftersom vi bara springer och sånt och inte tränar med en boll så blir det ännu jobbigare..
men jaja, skulle egentligen ha hittat på något med moa idag men det sket sig, så ännu en bajs dag antar jag,
see ya suckers
 

sommaaaar

hejsvejs mina kompisar!
det var ett tag sen men livet kom emellan, ni fattar. nej men vad har jag gjort med mitt sommarlov egentligen? inte mycket, men jag har det ändå bra. nu när jag är hemmkommen från hällevik och stockholm, glömde skriva det men vi har stuga i stockholms skärgård så vi åker dit varje sommar. nu ska jag njuta av dem sista 25 dagarna av mitt sommarlov, vilket min kompis upplyste mig om innan idag.
sola, bada, tälta, shoppa, fika, ÄTA, åka longboard, hänga med mina efterlängtade kompisar, och bara njuta av livet står på listan att göra innan sommarlovet slutar.
 
sen i augusti åker jag upp till halland och hälsar på min saknade kompis alexandra som har flyttat dit, sen åker vi tåg ner hit till skåne, då vi bland annat ska gå på tivolit i danmark och lite sånt.
nu ska jag fortsätta att kolla på min nya favorit serie 90210, efter gossip girl och pretty little liars, one three hill och alla dem där andra serierna...
 
 
 

Hällevik!

Hola!
Just nu är jag påväg till Hällevik. Älskar det stället, så mysigt där och sen så kommer Cornelia upp till helgen så det blir skoj.
Sen så om några veckor sticker jag till stockholm, till stugan i skärgårn. Skulle egentligen stuckit upp till alexandra i halland också men det blidde inte av :(
Ciaaaoooo


Hej typ

Hejsan svejsan!
Ny blogg o allt, vet inte riktigt vad jag ska skriva... Är såå kass på sånt här haha.
Tudelu


Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.




Felicia Törneman
Hola! Det är då jag som är Felicia, kommer från en håla i lilla Skåne, är 14 år, ällmänt störd och för det mesta hög på livet. Jag spelar både handboll & gitarr älskar att fotogrefera, då äger jag en Nikon D5000. Är även helt förälskad i One Direction. Här får ni ta del av lite all möjligt från himmel till jord. Ciaooo



DESIGN AV:.blogg.se/